Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Jouw persoonlijke gegevens gebruiken wij om login gegevens en facturen te versturen, maar ook om contact met je op te kunnen nemen in dringende gevallen. Probeer jouw gegevens altijd zo goed mogelijk up-to-date te houden. Dit is erg belangrijk voor goede communicatie en zowel in ons als in jouw belang.

Adres- en contactgegevens wijzigen

Je kunt als volgt jouw persoonlijke gegevens bijwerken:

  • Log in op het Control Center
  • Klik rechtsboven op het Profiel icoon
  • Selecteer de optie Mijn Xel
  • Klik op het icoon Gegevens
  • Klik op Gegevens Aanpassen bij het contact dat u wilt wijzigen
  • Klik onderaan op het icoon Contact Bewerken
  • Wijzig uw gegevens
  • Klik op Opslaan

Contactpersoon wijzigen

Staat jouw klant account op naam van een onderneming, dan kun je de administratieve contactpersoon wijzigen via het Control Center:

  • Log in op het Control Center
  • Klik rechtsboven op het Profiel icoon
  • Selecteer de optie Support
  • Klik op het icoon Beveiligd contact
  • Typ een kort bericht met in ieder geval de naam (voorletters en achternaam) van de nieuwe contactpersoon
  • Klik op Versturen

Heb je een particulier klant account of wil je het klant account overdragen aan een nieuwe klant? Kijk dan bij het artikel ‘Ik wil mijn diensten overdragen aan een ander, hoe gaat dat in zijn werk?‘ voor uitgebreide uitleg over het wijzigen van klantgegevens.

Rekeningnummer wijzigen

Je kunt jouw rekeningnummer voor automatisch incasso doorgeven of wijzigen in het control center:

  • Log in op het Control Center
  • Klik rechtsboven op het Profiel icoon
  • Selecteer de optie Mijn Xel
  • Klik op het icoon Automatische incasso
  • Volg de instructies op het scherm