Wat doen jullie in het geval van een storing?

Wij houden elke Managed Server Linux goed in de gaten middels monitoring systemen.
Indien er een storing optreedt, dan zullen wij dit doorgaans zelf opmerken en altijd
binnen de maximale responstijd reageren (indien mogelijk eerder) en het probleem
proberen te verhelpen. Zonodig implementeren wij een tijdelijke oplossing om de
server weer online te krijgen, waarbij we enkele dagen later in een gepland
onderhoudsvenster alsnog een permanente oplossing implementeren. Wij sturen u altijd
een melding van de storing.

Indien u zelf een een storing ontdekt, dan kunt u ons binnen kantooruren op de
hoogte stellen per telefoon. Binnen- EN buiten kantooruren kunt u een storing melden
via www.xel.nl/storingen. Een systeembeheerder van Xel Media zal
hierop in ieder geval binnen de maximale responstijd reageren.

o Overzicht weergeven

Contact klantenservice

Heeft u nog vragen? Neem contact op met Xel Media.

Mail uw vraag naar info@xel.nl

U ontvangt binnen 8 uur een antwoord terug!

Bel naar 030 - 267 17 10

Onze klantenservice is iedere werkdag van 09:00 tot 17:00 bereikbaar.

© 1999 - 2018 Xel Media BV | Prijzen zijn exclusief BTW | Privacy verklaring | Algemene voorwaarden