Veelgestelde vragen over Managed Server

Ondersteunen jullie nog meer Control Panels?

Momenteel ondersteunen wij alleen Plesk Control Panel en maatwerk oplossingen
(servers ingericht voor zeer specifieke doeleinden). Indien u denkt dat deze opties
onvoldoende voor u zijn, dan horen wij dat graag.

Hoe snel reageren jullie op vragen en verzoeken?

Wij streven er naar om op normale vragen en verzoeken binnen 1 werkdag te reageren.
Indien het gaat om een storing dan reageren wij binnen de maximale responstijd.

Hoe lang is de contractstermijn?

De contractstermijn voor elke Managed Server Linux is 12 maanden. Deze termijn wordt
telkens met 12 maanden verlengd, met een opzegtermijn van 1 maand.

Welke betalingsopties zijn er?

Facturen voor een Managed Server Linux kunnen net als voor andere Xel Media diensten
betaald worden per bankoverschrijving, Ideal of automatische incasso.

Per welke periode wordt er gefactureerd?

Een Managed Server Linux wordt normaal gesproken 1 maand vooruit gefactureerd.
Indien u kiest voor vooruit facturatie per 12 maanden, dan geldt er een korting van
15% op de reguliere maandprijs van de Managed Server Linux.

Zijn er kortingen mogelijk?

Indien u kiest voor vooruit facturatie per 12 maanden, dan geldt er een korting van
15% op de reguliere maandprijs van de Managed Server Linux. Overige kortingen zijn
in overleg mogelijk indien er meerdere Managed Server Linux pakketten worden
afgenomen.

o Overzicht weergeven

Contact klantenservice

Heeft u nog vragen? Neem contact op met Xel Media.

Mail uw vraag naar info@xel.nl

U ontvangt binnen 8 uur een antwoord terug!

Bel naar 030 - 267 17 10

Onze klantenservice is iedere werkdag van 09:00 tot 17:00 bereikbaar.

© 1999 - 2018 Xel Media BV | Prijzen zijn exclusief BTW | Privacy verklaring | Algemene voorwaarden