Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Uw persoonlijke gegevens gebruiken wij om login gegevens en facturen te versturen, maar ook om contact met u op te kunnen nemen in dringende gevallen. Probeer uw gegevens altijd zo goed mogelijk up-to-date te houden. Dit is erg belangrijk voor goede communicatie en zowel in ons als in uw belang.

Adres- en contactgegevens wijzigen

U kunt als volgt uw persoonlijke gegevens bijwerken:

  • Log in op het Control Center
  • Klik op het icoon Klantaccount in het hoofdmenu
  • Klik op het icoon Gegevens
  • Klik op Gegevens Aanpassen bij het contact dat u wilt wijzigen
  • Klik onderaan op het icoon Contact Bewerken
  • Wijzig uw gegevens
  • Klik op Opslaan

Contactpersoon wijzigen

Staat uw klantaccount op naam van een onderneming, dan kunt u de administratieve contactpersoon wijzigen via het Control Center:

  • Log in op het Control Center
  • Klik op het icoon Support in het hoofdmenu
  • Klik op het icoon Beveiligd contact
  • Typ een kort bericht met in ieder geval de naam (voorletters en achternaam) van de nieuwe contactpersoon
  • Klik op Versturen

Heeft u een particulier klantaccount of wilt u het klantaccount overdragen aan een nieuwe klant? Kijk dan bij het artikel ‘Ik wil mijn diensten overdragen aan een ander, hoe gaat dat in zijn werk?‘ voor uitgebreide uitleg over het wijzigen van klantgegevens.

Rekeningnummer wijzigen

U kunt uw rekeningnummer voor automatisch incasso wijzigen met een machtigingsformulier. Het machtigingsformulier kunt u downloaden via de onderstaande link:

o Overzicht weergeven

Contact klantenservice

Heeft u nog vragen? Neem contact op met Xel Media.

Mail uw vraag naar info@xel.nl

U ontvangt binnen 8 uur een antwoord terug!

Bel naar 030 - 267 17 10

Onze klantenservice is iedere werkdag van 09:00 tot 17:00 bereikbaar.

© 1999 - 2018 Xel Media BV | Prijzen zijn exclusief BTW | Privacy verklaring | Algemene voorwaarden